Dictionar

A B C D E F G I J L M N O P Q R S T U W

B

Bund de tipar
Varianta finala grafica acceptata de client.

C

Campanie de publicitate
O serie de executii (ad-uri) legate intre ele de o idee comuna si de elemente executionale cheie care sunt mediatizate in baza unui plan bine determinat in timp si in ceea ce priveste obiectivul. Activitate coordonata in beneficial unui anume produs sau serviciu, care se extinde pe o anumita perioada de timp.
Campanie integrata
O abordare multidisciplinara care foloseste un numar de tehnici de marketing pentru a transmite un mesaj consistent.
Castigarea increderii
Folosirea strategiilor persuasive pentru a induce receptorului un anumit comportament.
Catalog
Brosura ilustrata care cuprinde lista produselor sau a serviciilor disponibile.
Client
Companie sau organizatie care angajeaza o agentie de publicitate pentru a crea reclame pentru produsele/serviciile sale.
Client Services
Departament dintr-o agentie de publicitate responsabil cu activitatile publicitare legate de client (cont), facturare si proceduri de raportare.
Comisionul agentiei
Plata agentiei pentru crearea si plasarea reclamelor. Comisionul este negociabil si se poate baza pe masurarea succesului companiei.
Contacte (contacts, impressions)
Numarul real de persoane atinse de un vehicul media (in pauza publicitara) raportat in ´000 (mii). Formula de calcul este: Contacte: GRP´s/100 x Univers
Copyright
Dreptul de proprietate intelectuala asupra unei marci, design, creatie etc. Oricine creeaza un original si il inregistreaza ca atare detine drepturile asupra sa. Orice copiere a originalului se va face numai cu acordul proprietarului, doar daca nu este stipulat in lege altfel.