Dictionar

A B C D E F G I J L M N O P Q R S T U W

A

Awareness Level (Nivelul de notorietate)
Procentul de consumatori tinta care stie de existenta marcii, a produsului/serviciului sau companiei clientului.

B

B2B
Business to business (servicii pentru afaceri)
B2C
Business to consumer (servicii pentru public)
Banner
Suprafata de material textil sau plastic inscriptionata cu numele marcii, evenimentului, etc.: reclama online; poate fi un fisier graphic, html, flash etc.
Banner Blindness
Tendinta utilizatorilor de Internet de a ignora bannerele de reclama, chiar daca acestea contin informatie utila.
Beneficiu
Avantajul, beneficiul functional si/sau emotional oferit de catre brand/produs consumatorului care il alege. Beneficiul trebuie sa fie propriu numai acelui brand/produs (si nu generic unei anumite categorii de produse), trebuie sa fie relevant pentru consumator si sa il motiveze pe acesta in a cumpara.
Billboard
Reclama de dimensiuni mari, sub forma unui panou amplasat afara. Costurile pentru un astfel de panou sunt determinate de marimea traficului din zona in care este amplasat, cat si de dimensiunile si vizibilitatea acestuia.
Brand (Marca)
Nume atribuit unui anumit produs de catre producatorul sau, nume asupra caruia are dreptul de proprietate intelectuala.
Branding
Activitati realizate cu scopul cresterii sau cunoasterii unui produs/serviciu, folosind elemente grafice sau atribute specifice marcii promovate.
BTL (Below-the-line)
Comunicare directa (direct mailing, promotii, materiale POS, materiale de vanzare, evenimente, targuri si expozitii etc.) catre segmente specifice din grupul tinta. In general, promotii, activitati limitate in timp si spatiu (acoperire/target).