Dictionar

A B C D E F G I J L M N O P Q R S T U W

F

FAQ (Frequently Asked Questions)
Lista continand cele mai frecvente intrebari referitoare la un anumit subiect.
Flyer
Foaie de hartie continand o reclama tiparita, distribuita de o persoana intr-un loc public.
Focus Group
Tip de cercetare calitativa pe piata. Presupune o discutie de grup, moderata de catre un specialist din partea agentiei de cercetare, in care subiectilor li se cere parerea despre subiecte de interes pentru client: o noua idee de produs, o noua reclama, un nou serviciu care le-ar putea fi oferit. Pentru a avea consistenta, cercetarea presupune desfasurarea a 4-6 focus grupuri. Criteriile de recrutare a subiectilor sunt stabilite de comun acord cu clientul, in functie de tipul de subiect care va face subiectul discutiei.
Font
Carater de litera / fisier care contine literele dintr-un alfabet, numerele si caracterele speciale, intr-un anumit stil.
Formula de calcul este
FreeHand/Freehand
Program de imagini, ilustratii si desene grafice, creat de Macromedia. Deasemenea termenul mai este folosit pentru a descrie grafici create manual, mai degraba decat cu ajutorul unui calculator.
Frequency (Frecventa)
Termen de planificare media. Reprezinta rata la care este expus un utilizator particular fata de o creatie particulara sau o campanie particulara in timpul unei singure sesiuni sau perioade de timp. Acoperirea frecventei este esentiala pentru succesul campaniilor de publicitate pentru a maximiza eficienta creativa. Frecventa ¡ GRP´s/Acoperire
Full position
Reclama dintr-o publicatie care este inconjurata de text (stiri, articole), pozitie care va creste probabilitatea ca reclama sa fie citita.
Full Service
O agentie de PR sau de publicitate care ofera o gama completa de servicii caracteristice industriei.