Dictionar

A B C D E F G I J L M N O P Q R S T U W

T

Target Audience
Grup de clienti care cumpara un anumit produs, identificati dupa regiune, varsta, venit, educatie, rasa, statut economic. Reclamele cu impact trebuie create si pozitionate in media avand clar delimitata audienta target.
Teaser campaign
O campanie de publicitate menita sa starnesca curiozitatea si interesul pentru un produs.
Telemarketing
Vanzare, promovare sau studiere a pietei prin telefon.
Testimonial
Declaratie, facuta de cele mai multe ori de catre o celebritate, afirmand valorile unui produs, eveniment sau serviciu. Autoritatea, charisma, caracterul sau cultura unei celebritati pot influenta promovarea unui produs.
Titlu (headline)
Reprezinta tema unui enunt de campanie. El sintetizeaza intr-o reclama de presa de exemplu, idea reclamei si este plasat de regula in partea de sus a machetei de presa, cu un corp de litera mai mare decat restul textului.
Ton
Expresie a atmosferei dorite pentru respective executie. Joaca un rol important in crearea personalitatii brand-ului.
Trade Name
Numele folosit de o companie pentru a descrie si a-si distinge marca de un produs generic.
Transit Advertising
Publicitate care apare pe mijloacele de transport public sau in statii.