Dictionar
I
Infomercial
O reclama care este foarte similara stirilor, talk-show-urilor sau altor programe non-publicitare. Este varianta pentru televiziune a advertorialului.
Insert
Material publicitar de sine statator inserat in paginile unei publicatii sau distribuit la pachet cu acesta.
Insertion
Termen generic de media care se refera la materialul ce urmeaza a fi publicat (ex: o reclama) sau difuzat (ex: un spot radio sau TV).
Insight
Capacitatea de a vedea in profunzime perceptiile si convingerile consumatorilor, pentru a gasi cea mai potrivita parghie care sa influenteze schimbarea dorita.
Interactive Media
Sistemul online, Internet-ul sau mediul Web este prima media interactiva pentru publicitate. Este creata interactiv deoarece utilizatorul sau tinta de publicitate poate in mod tipic sa interactioneze cu continutul sau publicitatea.
J
Jingle
Refren muzical care furnizeaza un mesaj publicitar, folosit adesea pe posturile radio sau TV.
L
Link
Conexiune electronica intre doua site-uri Web. Mai este numit si hyperlinkā€¯.
Logo
Semn sau simbol ce reprezinta o companie sau un produs. Logo-urile pot fi atat elemente grafice, cat si caractere, sau ambele.
M
Macheta (Layout)
Este prezentarea grafica a unei reclame, cuprinzand toate elementele specifice (ex: titlu, imagine, slogan, nume produs etc.)
Market
Clientii potentiali pentru un anumit produs sau serviciu.